Προσφέρουμε υπηρεσίες IT support τεχνικής υποστήριξης είτε απομακρυσμένα είτε με επίσκεψη στο χώρο σας.

Τεχνική Υποστήριξη. Μία παρεξηγημένη έννοια και από τους πελάτες και από τους τεχνικούς. Καλό θα ήταν να ανατρέξουμε και στην παραπομπή του όρου στη wikipedia (Δυστυχώς δεν υπάρχει ακόμη ελληνική μετάφραση) για να ξέρουμε τι ακριβώς παρέχουμε και τι ζητάμε σαν πελάτες. Σε γενικές γραμμές είναι η Τεχνική Υποστήριξη σε θέματα Πληροφορικής η οποία δεν σχετίζεται τόσο με τον εκπαιδευτικό χαρακτήρα όσο με τον χαρακτήρα της επίλυσης προβλημάτων. Συνήθως υπάρχει μια σχέση εξάρτησης μεταξύ της εταιρίας που υποστηρίζει και της εταιρίας που υποστηρίζεται, είτε μέσω κάποιου μόνιμου συμβολαίου υποστήριξης, είτε μέσω προαγοράς συγκεκριμένων ωρών υποστήριξης είτε μέσω συμφωνημένης αμοιβής ανά ώρα ή ανά επίσκεψη. Δεν αποκλείουμε κανένα νέο πελάτη φυσικά που θα χρειαστεί έστω εφάπαξ την βοήθεια και τις υπηρεσίες μας ούτε και τον ιδιώτη με το (μικρότερο αλλά σημαντικό για αυτόν) δικό του πρόβλημα.

//diploclick.gr/wp-content/uploads/2018/03/Εικόνα1.png
//diploclick.gr/wp-content/uploads/2018/03/itsupport.png

Αρχή μας είναι ο σεβασμός και ο επαγγελματισμός στην αντιμετώπιση κάθε πελάτη και κάθε προβλήματος. Προσεγγίζουμε με ευθύτητα και ευγένεια κάθε πελάτη που έχει ανάγκη τη βοήθειά μας. Για να εξυπηρετηθεί το δυνατόν καλύτερα και συντομότερα ζητούμε και από τον ίδιο την αντίστοιχη συμπεριφορά και την κατανόησή του. Είμαστε πελατοκεντρική επιχείρηση με έμφαση στον ευχαριστημένο πελάτη και δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό κάθε μέρα παρέχοντας ποιοτική εξυπηρέτηση και επίλυση προβλημάτων. Αντιμετωπίζουμε το κάθε πρόβλημα και την κάθε περίπτωση με προσοχή και επαγγελματισμό.

Παρακάτω αναλύονται οι περισσότερες από τις λύσεις IT support που παρέχουμε σαν εταιρία, παρόλο που καθημερινά προστίθενται νέες ευκαιρίες και νέες συνεργασίες που αυξάνουν τη λίστα μας συνεχώς!

  • Υποστήριξη μικρών επιχειρήσεων σε: δίκτυα, εκτυπωτές, προβλήματα και βλάβες σε Η/Υ τόσο σε software όσο και σε hardware επίπεδο.
  • Υποστήριξη σχολείων σε δίκτυα, εκτυπωτές, service Η/Υ και προβλήματα internet.
  • Υποστήριξη φορέων του Δημοσίου όπως Νομικά Πρόσωπα, Δήμοι, παιδικοί σταθμοί, Υπουργεία.
  • Υποστήριξη μεγάλων εταιριών με δίκτυα βασισμένα σε έναν ή περισσότερους server.
  • Μελέτη - εκτέλεση προεργασίας για έλεγχο πιστοποίησης AEO & GDPR από την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΓΓΠΣ) και επιτυχή βεβαίωση καλής λειτουργίας και ασφάλειας από εξωτερικές απειλές και διασφάλισης των δεδομένων μέσω λύσεων backup.
  • Υποστήριξη λογιστικών γραφείων και ατομικών επιχειρήσεων.
  • Υποστήριξη σε ιδιώτες και επισκέψεις κατ' οίκον.

Στο σύγχρονο κόσμο που ζούμε των υψηλών ταχυτήτων και των άμεσων αναγκών, δε θα μπορούσαμε να παραμείνουμε στάσιμοι σε ένα μοντέλο καθαρά κλήσης - ραντεβού - επίσκεψης. Πολλές φορές οι πελάτες μας χρειάζονται άμεσα βοήθεια και είναι δύσκολη ή και ασύμφορη η άμεση μετάβαση στο χώρο τους. Ευτυχώς η πρόοδος της τεχνολογίας και του Internet μας έχει εξοπλίσει με προγράμματα - εργαλεία που κάνουν εφικτή την απομακρυσμένη βοήθεια άμεσα και με μικρότερο κόστος στον πελάτη από μια προγραμματισμένη επίσκεψη στο χώρο του. Τα δύο πιο διαδεδομένα (και αυτά που υιοθετήσαμε και χρησιμοποιούμε και εμείς) είναι το TeamViewer και το AnyDesk. Καθένα εξυπηρετεί καλύτερα συγκεκριμένες ανάγκες οπότε η χρήση και των δύο μας καλύπτει σε κάθε περίσταση. Παρακάτω βρίσκονται έτοιμα τα Link για download πατώντας πάνω στο αντίστοιχο εικονίδιο προς διευκόλυνση των πελατών μας.

Προγράμματα απομακρυσμένης υποστήριξης

//diploclick.gr/wp-content/uploads/2018/03/teamviewer.jpg
//diploclick.gr/wp-content/uploads/2018/03/anydesk.jpg
//diploclick.gr/wp-content/uploads/2020/01/logo-transparent-610.png