Τηλεφωνική υποστήριξη και επίλυση προβλημάτων.

Η τηλεφωνική υποστήριξη βοηθάει πολύ στην άμεση λύση ενός μικρού προβλήματος που λύνεται με τηλεφωνικές οδηγίες. Επίσης καθοδηγεί τον πελάτη στην καλύτερη κατανόηση της φύσης του κόστους της βλάβης. Συνήθως προηγείται μιας επικείμενης επίσκεψης στο χώρο μας.

Η τηλεφωνική υποστήριξη είναι πολύ σημαντική ειδικά σε περιπτώσεις που ακόμη και τα δευτερόλεπτα μετρούν για τον πελάτη, είναι σε πανικό και ειδικά όταν πρόκειται για επιχείρηση η βλάβη μπορεί να έχει και οικονομικό αντίκτυπο στην εταιρία για όσο διάστημα παραμένει. Με ορθή καθοδήγηση και ερωτήσεις διαγνωστικού χαρακτήρα στον πελάτη, πολλές φορές το πρόβλημα λύνεται τηλεφωνικά.

Αν δεν επιτευχθεί κάτι τέτοιο, η επόμενη λύση είναι η απομακρυσμένη βοήθεια. Αν κι αυτό αποτύχει, τότε η ελαττωματική συσκευή πρέπει να μεταφερθεί στο εργαστήριό μας ή κατόπιν ραντεβού προγραμματίζουμε μια επίσκεψη εμείς στο χώρο του πελάτη.

//diploclick.gr/wp-content/uploads/2018/02/helpdesk-Support-how-it-can-make-a-difference-to-your-business.jpg

Όταν έχουμε πρόβλημα το πρώτο που κάνουμε είναι να καλέσουμε την εταιρεία που μας υποστηρίζει ή τον τεχνικό στο τηλέφωνο. Δεν πρέπει να διστάζουμε να κάνουμε κάτι τέτοιο. Παρακάτω αναλύονται μερικά από τα οφέλη της τηλεφωνικής επικοινωνίας με την τεχνική υποστήριξη:

  • Άμεση επίλυση του προβλήματος
  • Επίλυση αποριών ορθής χρήσης ενός προγράμματος ή μιας συσκευής
  • Αποτροπή μεγαλύτερης ζημιάς λόγω απειρίας

Βρισκόμαστε πάντα στη διάθεσή σας στο ωράριο λειτουργίας μας και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε. Υπάρχουν περισσότεροι από ένας τρόποι επικοινωνίας όπως θα δείτε παρακάτω.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ
//diploclick.gr/wp-content/uploads/2020/01/logo-transparent-610.png